A panziónk székhely gondjára kaptunk egy jó tippet

Amióta az eszemet tudom, a családom panzió vezetéssel foglalkozott. Először még nem volt a tulajdonukban a panzió, csak vezették. Később, amikor a tulaj már el akarta adni a helyet, akkor ők megvették. Azóta is mi vezetjük, sőt egy másik kis panziót is vettünk. Szerencsére mindkettőnek elég magas a forgalma, így munkában nincs hiány. Annyira nincs, hogy sokszor nem győzök szaladgálni az egyik helyről a másikra a levelekért, küldeményekért. Azonban kaptam egy nagyon hasznos tippet az egyik vendégemtől.

A vendégem azt javasolta, hogy nézzem meg a Székhelyszolgáltatás24-et és gondolkozzak el egy székhelyszolgáltatás szerződés megkötésén. Valami rémlett, hogy olvastam valahol erről korábban és ezért nem is haboztam sokáig és megnéztem a Székhelyszolgáltatás24-et, hogy mi is ez konkrétan. Általában már a weboldal alapján van egy első benyomásom, ami rendszerint működni is szokott. A Székhelyszolgáltatás24 weboldala nagyon rokonszenvesnek tűnt első ránézésre. A legfontosabb információkat, mint telefonszám és egyéb elérhetőség, menüpontok mind feltűnően ki voltak emelve, hogy könnyedén meg lehessen találni.

Magának a székhelyszolgáltatás szerződés ügyintézésének folyamatát is lépésről lépésre taglalja a weboldal. Mielőtt elvesztem volna a látványban, elkezdtem elolvasni, hogy egyáltalán mi is az a székhelyszolgáltatás.

Egyszerű és gyors megoldás: székhelyszolgáltatás

A székhelyszolgáltatás tulajdonképpen átvállalja a cégem székhelyével kapcsolatos teendőket. Idetartozik az, hogy például a cégnév kihelyezése a cégtáblára, a levelek és egyéb küldemények átvétele, szkennelése, illetve tovább küldése e-mailben és postai úton is. Ami még egy különösen hasznos dolog, hogy átvállalják a hatóságok fogadását és a kényszerintézkedések eltűrését is. És szükség esetén akár tárgyalót is tudnak biztosítani. Az olvasottak alapján pont ilyen szolgáltatásra volt szükségem, így elolvastam a székhelyszolgáltatás szerződés megkötésének menetét is.

Nyilván az első a kapcsolatfelvétel, amikor is telefonon egyeztetjük az adatokat. A Székhelyszolgáltatás24 azért is hangzott jól mert a befogadót előre kiküldik. Ezután a befogadót tovább kell küldeni az ügyvédnek. Következik a személyes találkozó, ahol minden szükséges dokumentumot aláírunk és persze rendezzük az anyagiakat. Ha ezzel is megvagyunk akkor az ellenjegyző ügyvéden a sor, hogy ellenjegyezze a dokumentumokat és tovább küldje a cégbíróságra. Végül már csak a cégbíróság bejegyzésére kell várni, ami cégmódosításnál legrosszabb esetben 15 napot vesz igénybe.

Két lehetséges lokáció közül választhattam: Budapest vagy Újlengyel. Ez utóbbi azért előnyös mert iparűzési adótól mentes területen van. Igazság szerint mindkét panziómat szerettem volna belevonni ebbe a dologba. De mindenképpen kértem tanácsot ezekben a kérdésekben. Így hát felhívtam a könyvelőmet, hogy ő is nézze meg és segítsen dönteni, hogy melyik helyet válasszam. Ugyanis a megfelelő döntéshez szükség van arra, hogy megvizsgáljuk, hogy mennyi a vállalkozás iparűzési adó alapja. Illetve, hogy a telephelyünk és a fióktelepünk helyszíne milyen módon befolyásolhatja a döntést.

Hála a Székhelyszolgáltatás24-nek több a szabadidőm

Miután a könyvelőm mindent átnézett, azt javasolta, hogy válasszam nyugodtan Újlengyelt mert azzal fogok jobban járni. Nem is kellet többet mondania már töltöttem is ki az űrlapot. A székhelyszolgáltatás szerződés megkötésének ügymenete gördülékenyen és gyorsan lezajlott. Nagyon elégedett voltam a Székhelyszolgáltatás24 munkájával, rengeteg időt felszabadítottak nekem. Továbbá mindig pontosan és megbízhatóan dolgoztak mindkét panzióm esetében, így sosem volt fennakadás.

Ezek után minden hasonló helyzetben lévő ismerősömnek ajánlottam, hogy kössön székhelyszolgáltatás szerződést és éljen a lehetőséggel, amit a Székhelyszolgáltatás24 nyújthat.